Péče o zákazníky

Pokud si výrobek Rainbow zakoupíte, blahopřejeme Vám, poněvadž jsme přesvědčeni, že pro Vás bude vykonávat užitečnou práci a splní vaše očekávání. Váš nákup čistícího systému Rainbow představuje moudré investiční rozhodnutí.

Součástí programu péče o zákazníky společnosti REXAIR, Inc. je i to, že všechny nové čistící systémy Rainbow obdrží po absolvování zkoušky kvality výrobní číslo, které Vám poskytuje:

  1. Potvrzení vašeho vlastnictví
  2. Identifikaci záruky pro autorizovaného distributora od něhož byl výrobek zakoupen
  3. Záruku absolvování zkoušky kvality
  4. Záruku novosti – „přímo z výroby“

Proto se vždy přesvědčete, zda je výrobní číslo uvedeno na pohonné jednotce Rainbow, na elektrickém kartáči POWER NOOZLE a na přídavných zařízeních AQUAMATE nebo RAINBOWMATE, neboť žádný čistící systém Rainbow se nedodává bez tohoto výrobního čísla (s výjimkou zařízení RAINMATE).

Předpokladem vaší spokojenosti bude základní jednoduchá údržba a péče o výrobek, a proto si před prvním použitím přečtěte Návod k použití. S veškerými dotazy se v prvé řadě obracejte na autorizovaného distributora výrobků Rainbow, od něhož jste výrobek zakoupili. Poskytne Vám další informace ohledně jednoduché údržby a nabídne servisní služby.

Každý autorizovaný distributor výrobků Rainbow (dále jen „prodávající“) poskytuje zákazníkům (dále jen „kupujícím“) na základě jejich vyžádání 3 bezplatné garanční prohlídky v záruční době. První dvě garanční prohlídky se provádějí přímo u kupujícího – první garanční prohlídka do 30 dnů od převzetí výrobku kupujícím a druhá garanční prohlídka mezi prvním dnem 5. měsíce a posledním dnem 7. měsíce od převzetí výrobku kupujícím. Před ukončením záruční doby výrobku může kupující využít třetí garanční prohlídky, kdy se s výrobkem dostaví do servisního střediska prodávajícího, od něhož výrobek zakoupil, a po bezplatné prohlídce výrobku mu bude doporučen další postup při jeho údržbě. Každou prohlídku si musí kupující předem a včas objednat a domluvit termín jejího provedení. Provedení prvních dvou garančních prohlídek je nezbytné pro správné fungování výrobku a platnost záruky.

Novinky

Speciální nabídka Rainbow Teplice

Speciální nabídka Rainbow Teplice.Repasované přístroje Rainbow D4G a Rainbow e1 s 20% slevou.S obsluhou přístroje Rainbow vás samozřejmč seznámíme a zaškolíme. Na tyto přístroje vám poskytneme 2 roky záruku.

Více zde

26. 8. 2010

Spuštění nových stránek

Vážení zákazníci, spustili jsme pro Vás nové stránky. Díky našemu eshopu máte možnost objednávat příslušenství a náhradní díly z našeho katalogu přímo z pohodlí vašeho domova.

Více zde

17. 7. 2013